Måla måla

Köpte ett hyfsat stort skåp på blocket förra veckan, som är i typ furu eller nåt liknande fult trä.
Men med lite vit målafärg kommer de bli skitsnyggt :D

Skulle börja måla på det igår när jag kom hem efter jobbet men min pappa hann först. De kvittar hur många olika saker pappa har att göra så måste han alltid börja på mina projekt. "ska bara testa lite här så får du göra klart sen" låter det alltid.

Men idag var de alltså min tur att fortsätta där han slutat... Jag kan ju säga såhär, ska inte satsa på en karriär som målare i alla fall :/
Hjälper inte att pappa hånar mig för att de hamnar ungefär lika mkt färg på mig som på skåpet, men skåpet kommer bli skitsnyggt i alla fall :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0