Alla hjärtans dag

Ensam på alla hjärtans dag, ja så går det när man är tillsammans med en innebandy-spelare. För tillfället befinner han sig i västerås på match och lär nog va hemma sisådär runt tolv inatt. Mysig alla härtans dag för mig med tvätten och dammsugaren :D Det kommer i alla fall ligga ett litet alla hjärtans-paket och vänta på viktors kudde inatt när han kommer hem :)

Har fixat en till överraskning idag, jag och min syster ska överraska min pappa. Tyvärr gick det inte idag men imorn ska vi åka och kolla på hans present och se om han vill ta med sig den hem :)

Om ni trodde det så har jag faktiskt inte glömt bort min mamma, hon var nämligen här igår och plundrade mitt förråd. Mamsen ska börja pendla till norge så därför har hon fått övertagit alla mina möbler som blev över i flytten; säng, stolar, hylla, porslin, bestick och massa annat man behöver i en liten etta.

Så ha en mysig alla hjärtans dag allihopa!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0