Hemma igen

Hemma igen efter en helg hos mormor och morfar i lysvik :) Skönt att bli riktigt bortskämd med godsaker och bara ha de lugnt och skönt. Hade egentligen tänkt åka hem igår med blev som resten av värmland insnöad, så det fick bli en myskväll med mormor framför melodifestivalen. Inte direkt imponerad av bidragen denna lördag heller..

Idag är har de varit innebandy för hela slanten, två matcher har jag hunnit med.. puh jobbigt detta att flänga runt från match till match. Nu har jag landat i soffan och tvekar på att jag kommer flytta mig innan det är dags att gå på bio ikväll :)


Såhär i slutet på veckan tänker jag bjuda på en mysig låt;




Hoppas ni får en fortsatt mysig söndagkväll!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0