Fredagsmys

heeeeeeeeey, ja jag lever fortfarande har bara haft lite fullt upp..'
Idag har jag hunnit med ett pass på sats, varit på massage (jävlar vad ont jag har) och sist men inte minst har jag varit hemma på ön en sväng. Vi har firat min storasyster som fyller 24 imorn :) Bilder kommer imorn, glömde kvar min kamera.

Nu ligger jag i alla fall och myser i min säng med lite popcorn och ser på klassikern notting hill..
 

Är väldigt öm i axlarna efter en smärtsam men stundtals skön massagebehandling som jag var på i förmiddags. Ska försöka att gå oftare på massage i framtiden så det slipper göra så j*vla ont när jag väl är där.

Imorgon är det städning, tvätt och packning som står på schemat... och kanske lite träning om det hinns med.
För er som inte vet så åker vi till Thailand på TORSDAG!!!!!!!!! snacka om att jag redan har resfeber :/
Har lovat mig själv att jag ska ha packat färdigt den stora väskan imorn, eftersom jag inte kommer ha så mkt tid under veckan som kommer med jobb träning m.m.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0