Thailand i bilder nr 3

Nu är vi tillbaka i huset igen! Helt underbart med rena och någorlunda sköna sängar efter en vecka med mindre trevliga rum. Men som jag skrev förut har vi hunnit med massa roliga saker.
Så här kommer lite bilder från våran vecka som back packers:


Här börjar våran resa mot öarna.
Nina på färjan, lite bungalows och kart-läsning
   


Lunch på stranden.


Viktor hittade en ny kompis.. igen.


Lite strand och en bild från vårat rum hos Mr. J
   


Charlott & Viktor




Alla har intagit solläge på färjan till Koh Samui



Thai boxning + några häftiga väggmålningar jag hittade
   




Här kollar vi in en jättestor Buddha

   




Jag & Viktor gav vårat bidrag till ett nytt tempel
   


Här ännu ett litet charmtroll


Lite bilder på djur, en katt, en arg apa och en överaktiv utter (?)
   

Här är vi och kollar på krokodil-show och orm-show!
Snacka om att ha nerver..



  




Matade massa söta apor!


Apan var mer intresserad av min tumme än bananen




Fisketur utanför Koh Samui.



Viktors första fisk, jag och Nina leker med kaptenens mössa
  

Gruppbild i vattnet!
Lite bad-paus mitt i fiskandet, hur varmt och skönt som helst i vattnet.



Våra fiskare drog upp en stor rocka på 10 kg! Johan kom strax efter med en fisk på 1,5 kg och bengt inte långt efter med sin lilla firre.
   


Nina & Johan


   


Gruppbild i fören på fiskebåten! (Therese o rickard var på andra äventyr)




Jag



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0