Thailand i bilder nr 2

Lovade ju lite bilder från våra äventyr, så passar på att lägga upp endel nu för imorgon åker vi vidare till några öar en vecka och då har jag ingen tillgång till datorn.


Från resturangen Bengt som ligger nere på stranden



Bilder från bröllopsfesten med poliskåren
   




Mopedtur till en marknad
   




Jag hittar som vanligt djur precis överallt som jag bara måste ta kort på, översta bilden är på viktor med en av de minsta hundar jag någonsin har sett. Här ligger det djur precis överallt, mest hundar.

     



En trött viktor efter en dagstur på en sport-outlet.



Lite mat måste ju oxå va med!





Kommentarer
mamma

Roligt att se bilder på er. Ha det fortsatt bra.

Kram från mamma

2010-03-18 @ 13:38:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0